DCSA, BIMCO, FIATA, ICC i SWIFT utworzyły Future International Trade Alliance. Jego celem jest standaryzacja systemów informatycznych w handlu międzynarodowym. Organizacje te będą współpracować przy opracowywaniu i przyjmowaniu regulacji, które ułatwią korzystanie z elektronicznych dokumentów.
Przebudowa północnej ostrogi pilotowej to kolejny z etapów w ramach projektu pogłębienia toru podejściowego i akwenów wewnętrznych w Porcie Gdynia, którego celem jest umożliwienie zawijania statków o parametrach Baltimax oraz poprawa warunków nawigacyjnych i stanu bezpieczeństwa budowli hydrotechnicznych.
Przebudowa północnej ostrogi pilotowej to kolejny z etapów w ramach projektu pogłębienia toru podejściowego i akwenów wewnętrznych w Porcie Gdynia, którego celem jest umożliwienie zawijania statków o parametrach Baltimax oraz poprawa warunków nawigacyjnych i stanu bezpieczeństwa budowli hydrotechnicznych.
Końcówka ubiegłego roku była w Porcie Gdynia wyjątkowo dynamiczna. W ostatnich tygodniach 2018 r. podpisano porozumienie pomiędzy ZMPG SA oraz Ministerstwem Obrony Narodowej w sprawie modernizacji ostrogi północnej, stanowiącej element wejścia z awanportu do wewnętrznej części Portu Gdynia.
Fincantieri otworzy stocznię w Arabii Saudyjskiej
Corvus Energy dostarczy systemy akumulatorowe dla 10 nowych holowników hybrydowych obsługujących Kanał Panamski
Czarter na czas – czy armator będzie płacić za paliwo statkowe?
Atak piracki na statek nieopodal somalijskiego wybrzeża. Wysłano okręt z pomocą
Opady i podnoszący się poziom mórz mogły wywołać liczne trzęsienia ziemi w Japonii
Tak hartowały się żeglarskie charaktery. Druga część regat o Puchar Polskiego Związku Żeglarskiego za nami